2014. augusztus 2., szombat

Tortáim és cukorvirágaim az 1.Párkányi esküvőkiállításon

cukorvirág csokor
                                                                Photo by PROfoto




Trópusi torta  Életem első esküvőkiállításán részt vettem még márciusban tortáimmal, cukorvirágaimmal és mézeskalácsaimmal. Mivel még ez a blog akkor még nem létezett csak most hozom nektek róla ezt a bejegyzést. A kiállítást Viola Melinda szervezte, akinek köszönettel tartozom, hogy én is részt vehettem rajta. Nagyon jól, profin megszervezett rendezvény volt, minden volt ami az esküvőhöz szükséges. Főként a környékbeli alkotók és vállalkozók mutathatták meg portékáikat, szolgáltatásaikat. Kiváló lakodalmas zenekarok részvételével gyönyörű menyasszonynak öltözött modellek között igazi lagzis hangulatban telt ez a délután.  Nem hiányoztak a kozmetikusok, díszpárnások, virágkötők sem, de voltak fotósok, rendezvényszervezők és veterán autócsodák és limuzinok. Természetesen a helyi fodrászok is képviseltették magukat fodrászok akiknek külön köszönöm, hogy kislányomnak gyönyörű frizurát varázsoltak Finom borokat is kóstolhattunk. Sajnos én a többi résztvevőről nem készítettem fotókat, nem volt rá időm. 

virágos torta    Én egy 2 emeletes egyáltalán nem hagyományos esküvői tortával készültem és természetesen nem maradhattak ki a cukorvirágok sem. Szerettem volna még egy hagyományos tortát is, de sajnos kifutottam az időből. Mézeskalácsaimnak is nagy sikere volt, aminek külön örültem. Azért picit el voltam keseredve, azért mert a cukorvirágokat szinte teljes érdektelenség övezte. Utólag rájöttem, hogy az volt a baj, hogy az arra járó emberkék nem is sejtették, hogy cukorból készültek így azt gondolták, hogy mő vagy igazi csokor. Amikor kiraktam, sajnos már a végefele akkor már elég kevesen voltak, de akkor sokkal többen megcsodálták és nem hittek a szemüknek. Legközelebb, ha hasonló rendezvényen veszek rész biztos kiírom miket is látnak, hiába az ember mindig a saját hibáiból tanul. A kiállítási darabokon kívül készültem kóstolóval is. Egy epertortát és egy csokis mogyorótorát kínáltam fel az érdeklődőknek.
cukorvirágok

Párkányi esküvőkiállítás




Torták

párkányi esküvőkiállítás











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése